minecraft
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Flymod toestemming

Ga naar beneden

Flymod toestemming Empty Flymod toestemming

Bericht  Chirimorin vr jan 13, 2012 4:24 am

Zoals sommige mensen weten, kun je flymod toestemming krijgen voor bouwen.
Dit doe je door simpelweg aan een admin toestemming te vragen en aan te geven waarvoor.
De regels waren blijkbaar nog niet duidelijk genoeg.

De regels over flymod gebruik.
  • Misbruik van flymod na toestemming zorgt ervoor dat je geen toestemming meer krijgt voor een bepaalde tijd.
    Het is misbruik als je een van onderstaande regels breekt.
  • Eventuele speedhacks mogen een maximum snelheid hebben van 4X normale snelheid
    Dit omdat blijkt dat de server problemen krijgt met mijn instelling van 6X (en instelling van andere personen).
    LET OP! Zombes modpack heeft een standaard speedhack van 6X, dit is dus te veel! Deze kun je aanpassen door op F7 te drukken, fly te selecteren en de sliders van Running Speed, Vertical Speed en Flying speed with speed modifier op een maximum van 4 te zetten.
    Flying speed en jump speed kun je het beste op 1 of lager houden.
    Jump speed (running) kun je het beste op 1.25 of lager houden.
    Speedhacks kunnen apart worden geblokkeerd voor mensen met flymod als deze te hoog blijven staan.

    Bewijs dat dit problemen levert is een stukje uit mijn logbestanden van 1255 foutmeldingen over te snel bewegen binnen 1 minuut en 37 seconden.
    Dat zijn gemiddeld zo'n 13 fouten per seconde!
  • Fly mod is voor bouwen
  • Fly mod is niet voor exploren (inclusief caves)
  • Fly mod is niet voor minen
  • Fly mod is niet voor monsters ontwijken
  • Fly mod is niet voor even snel ergens naartoe gaan
  • Fly mod kan worden uitgezet als er geen admins online zijn. Als dit niet het geval is, kan het nog steeds gecontroleerd worden!


Ik hoop dat hiermee duidelijker is wat wel en niet kan/mag.

Chirimorin
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 234
Registratiedatum : 11-05-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : Daarzo

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum